polski   English  
 

dLibra Digital Library

polski   English  

Statistics

Number of publications: 7421

Readers on-line: 96

Total number of users since Jun 1, 2012: 7760940

Collection

Library

Frequently read publications : Podstawy Edukacji

Page1of6 pages

1 | 2 | 3 | ...
  1. Praca kuratora sądowego z nieletnim [5618]
  2. Psychologia a buddyzm. Czego psycholodzy mogą się nauczyć od buddystów a buddyści od psychologów? [1343]
  3. Teoria malarstwa abstrakcyjnego a Platońska koncepcja sztuki [1320]
  4. Konsumpcjonizm wśród młodzieży akademickiej – zagrożenie dla idei zrównoważonego rozwoju w warunkach polskich? [697]
  5. Nowe koncepcje i modele całożyciowego poradnictwa kariery. Możliwości i ograniczenia [585]
  6. Tutoring, coaching i mentoring w polskiej szkole? Między chaosem a autentyczną potrzebą [574]
  7. Wybrane aspekty genezy pedagogiki społecznej [537]
  8. Chaos w świecie wartości a wyzwania dla edukacji [533]
  9. Globalizacja przestrzeni komunikacyjnej. Między dialogiem a chaosem [478]
  10. Chaos a edukacja refleksyjna [323]
  11. Alegoria w powieściach W. Goldinga jako perspektywa rozwoju etycznego według E. Honinga [304]
  12. [rec.] Banasiak, M., Wołowska, A. (red.). (2015). "Szkoło, jaka jesteś? Problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole". Warszawa: Oficyna Wydawnicza Difin SA, ss. 170 [303]
  13. Transgresje w biograficznych doświadczeniach wybitnych pedagogów – Marii Montessori i Janusza Korczaka [267]
  14. Dynamika, nieliniowość, niestabilność świata impulsami inicjującymi porządek [265]
  15. Przypadek Polski: od modernizacji imitacyjnej do zrównoważonego rozwoju? [250]
  16. Ocenianie zachowania uczniów na stopień. Szkolna obsesja porządku w świetle matematycznej teorii chaosu [231]
  17. Co z tą zmianą? – opinie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na temat lektur szkolnych [223]
  18. Marzenia w narracji autobiograficznej. Między porządkiem a chaosem [223]
  19. Jaka wizja edukacji wyłania się z transhumanistycznego chaosu? [218]
  20. Metody kształcenia w e-learningu akademickim w edukacji zrównoważonego rozwoju [208]
  21. Refleksje nad powstaniem Völkerpsychologie w kontekście jej wpływu na psychologię, socjologię i pedagogikę [201]
  22. Rockowe narracje przestrzenią odkrywania i rozumienia samego siebie. Ku zrównoważonemu rozwojowi [200]
  23. Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Nauczanie i uczenie się polskiego języka migowego jako języka obcego” [199]
  24. Kształtowanie własnego środowiska edukacyjnego w okresie późnej dorosłości [194]
  25. Aplikacje teorii chaosu w rozważaniach nad edukacją jako drogą do szczęścia [193]