polski   English  
 

dLibra Digital Library

polski   English  

Statistics

Number of publications: 8193

Readers on-line: 121

Total number of users since Jun 1, 2012: 9310882

Collection

Library

Frequently read publications : Podstawy Edukacji

Page1of8 pages

1 | 2 | 3 | ...
  1. Praca kuratora sądowego z nieletnim [5935]
  2. Teoria malarstwa abstrakcyjnego a Platońska koncepcja sztuki [1441]
  3. Psychologia a buddyzm. Czego psycholodzy mogą się nauczyć od buddystów a buddyści od psychologów? [1413]
  4. Konsumpcjonizm wśród młodzieży akademickiej – zagrożenie dla idei zrównoważonego rozwoju w warunkach polskich? [817]
  5. Nowe koncepcje i modele całożyciowego poradnictwa kariery. Możliwości i ograniczenia [667]
  6. Tutoring, coaching i mentoring w polskiej szkole? Między chaosem a autentyczną potrzebą [632]
  7. Wybrane aspekty genezy pedagogiki społecznej [593]
  8. Chaos w świecie wartości a wyzwania dla edukacji [572]
  9. Globalizacja przestrzeni komunikacyjnej. Między dialogiem a chaosem [499]
  10. Chaos a edukacja refleksyjna [357]
  11. Co z tą zmianą? – opinie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na temat lektur szkolnych [347]
  12. Alegoria w powieściach W. Goldinga jako perspektywa rozwoju etycznego według E. Honinga [331]
  13. [rec.] Banasiak, M., Wołowska, A. (red.). (2015). "Szkoło, jaka jesteś? Problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole". Warszawa: Oficyna Wydawnicza Difin SA, ss. 170 [317]
  14. Transgresje w biograficznych doświadczeniach wybitnych pedagogów – Marii Montessori i Janusza Korczaka [300]
  15. Ocenianie zachowania uczniów na stopień. Szkolna obsesja porządku w świetle matematycznej teorii chaosu [287]
  16. Dynamika, nieliniowość, niestabilność świata impulsami inicjującymi porządek [279]
  17. Przypadek Polski: od modernizacji imitacyjnej do zrównoważonego rozwoju? [272]
  18. Rockowe narracje przestrzenią odkrywania i rozumienia samego siebie. Ku zrównoważonemu rozwojowi [246]
  19. Marzenia w narracji autobiograficznej. Między porządkiem a chaosem [242]
  20. Jaka wizja edukacji wyłania się z transhumanistycznego chaosu? [235]
  21. Kultura popularna w edukacji i socjalizacji – możliwości i zagrożenia [234]
  22. Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Nauczanie i uczenie się polskiego języka migowego jako języka obcego” [225]
  23. Refleksje nad powstaniem Völkerpsychologie w kontekście jej wpływu na psychologię, socjologię i pedagogikę [219]
  24. Metody kształcenia w e-learningu akademickim w edukacji zrównoważonego rozwoju [217]
  25. Chaos i porządek w przestrzeni szkoły [208]