polski   English  
 

dLibra Digital Library

polski   English  

Statistics

Number of publications: 7739

Readers on-line: 72

Total number of users since Jun 1, 2012: 8409995

Collection

Library

Frequently read publications : Podstawy Edukacji

  1. Praca kuratora sądowego z nieletnim [5876]
  2. Teoria malarstwa abstrakcyjnego a Platońska koncepcja sztuki [1395]
  3. Psychologia a buddyzm. Czego psycholodzy mogą się nauczyć od buddystów a buddyści od psychologów? [1390]
  4. Konsumpcjonizm wśród młodzieży akademickiej – zagrożenie dla idei zrównoważonego rozwoju w warunkach polskich? [761]
  5. Nowe koncepcje i modele całożyciowego poradnictwa kariery. Możliwości i ograniczenia [635]
  6. Tutoring, coaching i mentoring w polskiej szkole? Między chaosem a autentyczną potrzebą [614]
  7. Wybrane aspekty genezy pedagogiki społecznej [573]
  8. Chaos w świecie wartości a wyzwania dla edukacji [549]
  9. Globalizacja przestrzeni komunikacyjnej. Między dialogiem a chaosem [491]
  10. Chaos a edukacja refleksyjna [344]
  11. Alegoria w powieściach W. Goldinga jako perspektywa rozwoju etycznego według E. Honinga [319]
  12. [rec.] Banasiak, M., Wołowska, A. (red.). (2015). "Szkoło, jaka jesteś? Problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole". Warszawa: Oficyna Wydawnicza Difin SA, ss. 170 [313]
  13. Transgresje w biograficznych doświadczeniach wybitnych pedagogów – Marii Montessori i Janusza Korczaka [289]
  14. Co z tą zmianą? – opinie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na temat lektur szkolnych [284]
  15. Dynamika, nieliniowość, niestabilność świata impulsami inicjującymi porządek [277]
  16. Ocenianie zachowania uczniów na stopień. Szkolna obsesja porządku w świetle matematycznej teorii chaosu [271]
  17. Przypadek Polski: od modernizacji imitacyjnej do zrównoważonego rozwoju? [264]
  18. Marzenia w narracji autobiograficznej. Między porządkiem a chaosem [237]
  19. Jaka wizja edukacji wyłania się z transhumanistycznego chaosu? [229]
  20. Rockowe narracje przestrzenią odkrywania i rozumienia samego siebie. Ku zrównoważonemu rozwojowi [220]
  21. Metody kształcenia w e-learningu akademickim w edukacji zrównoważonego rozwoju [215]
  22. Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Nauczanie i uczenie się polskiego języka migowego jako języka obcego” [215]
  23. Refleksje nad powstaniem Völkerpsychologie w kontekście jej wpływu na psychologię, socjologię i pedagogikę [210]
  24. Kultura popularna w edukacji i socjalizacji – możliwości i zagrożenia [207]
  25. Kształtowanie własnego środowiska edukacyjnego w okresie późnej dorosłości [201]