Statistics
Number of publications: 7342
Readers on-line: 82
Total number of users since Jun 1, 2012: 7478274
- » Mostly viewed
- » Best rated
- » More...
Collection
Library
Frequently read publications : Pragmata tes Oikonomias
Page1of9 pages |
1 | 2 | 3 | ... |
- Nowoczesne systemy motywacyjne pracodawców i pracobiorców [28513]
- Ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnej organizacji [21928]
- Nowoczesna koncepcja komunikacji marketingowej jako dialog przedsiębiorstwa z otoczeniem [18194]
- Od zasobów ludzkich do kapitału ludzkiego [11168]
- Wybrane metody doskonalenia jakości usług publicznych [6963]
- Organy zarządzające podmiotami leczniczymi [6479]
- Preferencje konsumentów usług gastronomicznych [6164]
- Rozwój sieci sklepów dyskontowych w Polsce [4721]
- Economic, Environmental and Social Aspects of Waste Management - the LCA Analysis [4630]
- Instrumenty aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych w Polsce - stan i potrzeby [2891]
- Analiza rynku ubezpieczeń na życie w latach 2000-2010 na podstawie wybranych wskaźników finansowych [2609]
- Wykorzystanie metody mystery shopping w badaniu jakości usług finansowych [2604]
- Kreowanie przedsiębiorczości intelektualnej [2478]
- Starzenie się ludności w krajach Europy [2477]
- Znaczenie i rola interesariuszy w zarządzaniu projektami [2434]
- Styl kierowania a satysfakcja z życia zawodowego pracowników w małym przedsiębiorstwie produkcyjnym [2353]
- Znaczenie postaw pracowników administracji w zarządzaniu jakością usługi publicznej [1984]
- Zrównoważony łańcuch dostaw żywności – studium przypadku [1771]
- Podstawowe problemy gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenach zurbanizowanych [1731]
- Kodeks dobrych praktyk jako narzędzie doskonalenia nadzoru korporacyjnego [1678]
- Polityka społeczna a zrównoważony rozwój [1675]
- Kompetencje w zasobach przedsiębiorstwa [1669]
- Marketing a społeczeństwo - obszary działania - bariery badania [1547]
- Specyfika procesu rekrutacyjno-selekcyjnego kadry pielęgniarskiej w ochronie zdrowia [1495]
- Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta branży turystycznej [1315]