@misc{Wieczorek_Bożena_Automated_2022, author={Wieczorek, Bożena}, abstract={Systemy oceny automatycznej są używane w edukacji jako narzędzia wspierające nauczanie programowania i algorytmów oraz przygotowanie uczniów do trudnych konkursów informatycznych. Redukują one obciążenie nauczyciela związane z ręczną weryfikacją poprawności i wydajności programów komputerowych. Ponadto umożliwiają naukę programowania poza tradycyjną klasą, ponieważ zróżnicowane zadania o różnym stopniu trudności mogą być rozwiązane w dowolnym czasie i miejscu. Akademickie Liceum Uniwersytetu Śląskiego wdrożyło system oceny automatycznej w celu wsparcia edukacji programowania. Celem tej pracy jest ustalenie, jak umiejętności zainteresowania uczniów programowaniem wpływają na ich odczucia podczas korzystania platformy Szkopuł. W tym celu przeprowadzono ankietę wśród uczniów, a wyniki zostały przeanalizowane pod kątem teorii analizy transakcyjnej.}, type={artykuł}, publisher={Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie}, title={Automated assessment system as a supportive tool for teaching programming in Academic Secondary School of SUT}, address={Częstochowa}, year={2022}, language={eng}, keywords={systemy oceny automatycznej, edukacja programowania, analiza transakcyjna}, }