@misc{Kossak-Główczewski_Kazimierz_Nowe_2015, author={Kossak-Główczewski, Kazimierz}, abstract={Artykuł przedstawia nowe pytania odnośnie do pedagogiki, związane z wielokulturowością, edukacją regionalną, pedagogiką miejsca, kategorią reinhabitacji i deterytorializacji. Autor sięgając do pedagogiki krytycznej i filozofii Heideggera, wykazuje, że istnieje szansa odbudowy tożsamości w świecie uprzedmiotawiającym. Owej odbudowy może dokonać pedagogika i praktyka społeczno-edukacyjna nastawiona na bycie człowieka w świecie. Pedagogika owa powinna uwzględnić w swojej teoretyczności kategorie zaprezentowane w opracowaniu.}, type={artykuł}, publisher={Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie}, title={Nowe pytania w pedagogice – wielokulturowość, edukacja regionalna, pedagogika miejsca, reinhabitacja i deterytorializacja}, address={Częstochowa}, address={Lwów}, address={Kijów}, year={2015}, language={pol}, keywords={pedagogika, wielokulturowość, edukacja regionalna, pedagogika miejsca, reinhabitacja, deterytorializacja}, }