@misc{Łukasik_Beata_Twórczość_2015, author={Łukasik, Beata}, abstract={Autorka stara się podkreślić znaczenie twórczości dla edukacji uniwersyteckiej, dostrzegając w niej szansę kreowania (powoływania do istnienia) nowych sposobów myślenia o otaczającej rzeczywistości, bezinteresownego poszukiwania prawdy. W artykule wskazuje na konkretne zasady, metody i techniki stymulowania twórczego myślenia studentów, tak by można było odejść od koncepcji studiowania jako realizowania obowiązku narzuconego, na rzecz studiowania jako świadomego tworzenia siebie, kierowania swoim rozwojem i przygotowania do kierowania rozwojem innych ludzi.}, type={artykuł}, publisher={Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie}, title={Twórczość w edukacji akademickiej – zasady, metody i techniki stymulowania twórczego myślenia studentów}, address={Częstochowa}, address={Lwów}, address={Kijów}, year={2015}, language={pol}, keywords={twórczość, edukacja akademicka, dydaktyka twórczości}, }