@misc{Motyl_Karol_Możliwości_2015, author={Motyl, Karol}, abstract={Celem artykułu jest wskazanie możliwości wykorzystania koncepcji humoru H. Bergsona podczas badania rzeczywistości edukacyjnej, zwłaszcza szkoły. Autor, zaczynając od przybliżenia terminów takich jak humor i komizm oraz krótkiej charakterystyki podstawowych teorii komizmu, skupia uwagę na bergsonowskiej koncepcji, którą następnie zestawia z pojęciem codzienności. W zakończeniu przywołuje przykłady zastosowania omawianej koncepcji w szkole.}, type={artykuł}, publisher={Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie}, title={Możliwości wykorzystania koncepcji komizmu Henriego Bergsona w badaniu codzienności szkolnej}, address={Częstochowa}, address={Lwów}, address={Kijów}, year={2015}, language={pol}, keywords={humor, szkoła, edukacja, Henri Bergson, życie codzienne}, }