@misc{Ryabova_Zoya_Case_2020, author={Ryabova, Zoya and Mirowska, Mariola}, abstract={W artykule omówiono podstawowe cechy technologii zarządzania przypadkiem, która obejmuje świadczenie usług na rzecz klienta poprzez wsparcie komunikacyjne oraz poszukiwanie dostępnych zasobów w celu uzyskania wysokiej jakości i opłacalnych wyników. Opisano treść usług społecznych ukierunkowanych na profilaktykę społeczną, pomoc społeczną i usługi socjalne dla klientów. Opisano modele zarządzania przypadkiem: uniwersalny model brokerski; model interwencji kryzysowej, kliniczny model zarządzania przypadkami. Podano przykłady ich skutecznych praktyk w zakresie wykorzystania technologii zarządzania przypadkiem w różnych krajach świata.}, type={artykuł}, publisher={Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie}, title={Case management technology: the best practices}, address={Częstochowa}, year={2020}, language={ang}, keywords={zarządzanie przypadkiem, usługi społeczne, klient}, }