@misc{Wilczewska_Ewa_Feedback_2020, author={Wilczewska, Ewa}, abstract={Sięgając do zagadnień z nurtu analizy transakcyjnej i obserwacji E. Berne’a, w niniejszym artykule autorka odwołuje się do koncepcji głodów (Stewart, Joines, 2018, s. 96 – 97, Tomkiewicz, 1984, s. 98-102) oraz znaków rozpoznania (Stewart, Joines, 2018, s. 96 – 114) jako istotnych aspektów budowania kultury dialogu od wczesnych lat funkcjonowania człowieka. Autorka zwraca przy tym uwagę na feedback, jako jedno z bazowych narzędzi, które pozwala skutecznie dostarczać wiedzy i wytyczać ścieżkę rozwoju. Jako kluczowy element kształtowania postawy młodego człowieka autorka wskazuje rozwijanie przez komunikowanie. W procesie tym feedback odgrywa niebagatelną rolę katalizatora potencjału. Pozwala bowiem monitorować i odpowiadać na potrzeby podopiecznego. Tym samym znacząco wpływa na kształtowanie poczucia jego wartości.}, type={artykuł}, publisher={Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Jana Długosza w Częstochowie}, title={Feedback as an educational tool to meet needs and an area of exchange of recognition signs}, address={Częstochowa}, year={2020}, language={eng}, keywords={głody, potrzeby, znaki rozpoznania, feedback, informacja zwrotna}, }