[rec.] Człowiek, język, kultura. Nowi badacze o "nowych mediach", red. K. Smyczyńska, Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz 2012, ss. 170
Problemy współczesnej edukacji - przestępczość i demoralizacja wśród nieletnich uczniów
Zjawisko przemocy w rodzinie na terenie województwa śląskiego
E-nauczyciel. Kilka dygresji na temat uczenia przez komputer. Wykształceni czy osamotnieni?
Młodzież w świecie online a ich kompetencje internetowe
Asymilacja technologii informatycznej w aspekcie rzeczywistości edukacyjnej
Wolność sumienia i religii jako przedmiot zainteresowania polskiego Rzecznika Praw Obywatelskich
[rec.] Norma językowa w aspekcie teoretycznym i pragmatycznym, red. A. Piotrowicz, M. Witaszek-Samborska, K. Skibski, Wydawnictwo Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk, Poznań 2011, ss. 265
[rec.] Człowiek, język, kultura. Nowi badacze o "nowych mediach", red. K. Smyczyńska, Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz 2012, ss. 170
Przekład: Émil Durkheim, Definicje edukacji. Ujęcie krytyczne (tytuł oryginału: Les définitions e l'éducation. Examen critique, en: L'éducation, sa nature et son réôle, Paris 1926)