Wykorzystanie techniki video w śródrocznych praktykach pedagogicznych w celu kształcenia umiejętności samooceny u studentów fizyki w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Częstochowie
Efektywność modelu pracowni dydaktyki fizyki wdrażanego w WSP w Opolu
Rola i miejsce pracowni dydaktyki fizyki wśród innych zajęć laboratoryjnych na studiach kształcących nauczycieli fizyki w świetle doświadczeń WSP w Częstochowie
Rola i miejsce pracowni dydaktyki astronomii w procesie kształtowania nauczyciela fizyki
Czynnościowe podejście do kształcenia umiejętności projektowania szkolnych eksperymentów z fizyki w pracowni dydaktyki fizyki
Kształtowanie zainteresowań studentów poszukiwaniem interesujących eksperymentów fizycznych
Wykorzystanie mikrokomputera w pracowni dydaktyki fizyki do symulacji procesów fizycznych
System kształcenia nauczycieli fizyki w Smoleńskim Państwowym Instytucie Pedagogicznym im. K. Marksa
Rola praktyk dydaktycznych w kształtowaniu umiejętności zawodowych przyszłych nauczycieli fizyki
Wykorzystanie techniki video w śródrocznych praktykach pedagogicznych w celu kształcenia umiejętności samooceny u studentów fizyki w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Częstochowie
Praktyki pedagogiczne w opinii studentów kierunku fizyka w Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Praktyki pedagogiczne w oczach studentów fizyki Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie
Uwagi o praktykach pedagogicznych dla studentów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach w szkołach podstawowych i średnich
Kształtowanie twórczej postawy studentów chemii podczas odbywania