Planned publications : Digital Library UJD
List below contains publications planned for digitalization in our digital library.
Choose publication:
- 11. Edukacja jako wyznacznik zmiany w życiu bezrobotnych osób niepełnosprawnych
- 12. Edukacja zdrowotna jako ukryty wymiar wychowania fizycznego
- 13. Edukacyjna przestrzeń – Pedagogiczne idee – Ku czemu powrót?
- 14. Edukacyjne przestrzenie doświadczania mądrości
- 15. Effects of a 6-week stroboscopic training program on specific blocking reaction speed in young volleyball players
- 16. Ekspresja jako jeden ze sposobów bycia podmiotu w świecie Heideggerowskie (i nie tylko) inspiracje
- 17. Funkcjonalizm i teoria konfliktu wobec idei równości w edukacji
- 18. Gross motor coordination and physical fitness in overweight and obese primary school children compared with normal weight peers
- 19. II Międzynarodowe Seminarium Naukowe „Podstawy edukacji. Ciągłość i zmiana” w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie Główne wątki dyskusyjne
- 20. Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń. Twórczość wyzwaniem współczesnej edukacji
- 21. Integracja technologii informacyjnych z procesem kształcenia
- 22. Interpretacja jako kategoria poznawcza pedagogiki. Pytanie o efektywność praktyczno-dydaktyczną konstruowania tożsamości podmiotu
- 23. Karmieni Miłością – Metoda Języka Ojczystego dr. Shinichi Suzuki na przykładzie Szkoły Suzuki w Częstochowie
- 24. Komunikacja rodziców i nauczycieli drogą do podmiotowego traktowania ucznia
- 25. Kształtowanie podmiotowości niemowląt na przykładzie pracy Interwencyjnego Ośrodka Preadopcyjnego w Częstochowie
- 26. Kulturowa koncepcja kształcenia w ramach języka polskiego jako przedmiotu edukacji szkolnej
- 27. Ku rekonstrukcji koncepcji podmiotu według Julii Kristevej
- 28. Les savoirs de l'enseignant: éléments de problématique a ` partir de l’exemple français
- 29. Metoda eksperymentu w szacowaniu efektów projektu edukacyjnego
- 30. Między ciągłością a zmianą Konserwatywne, liberalne i krytyczne ujęcie nierówności edukacyjnych
<<< Previous | / 5 | Next >>> |