Theoretical and Methodological Fundamentals of Modernization of Professional Teacher Education in Ukraine
Проблемы организации компетентностно-ориентированного образовательного процесса в педагогическом вузе
Socjalizacja dziecka – czas bezpowrotnie utracony (?)
Музей у просторі часу та ідеології: можливості множинних інтерпретацій соціальних дискурсів
Model zarządzania procesem kształcenia w formie e-learningu
History of Obtaining Higher Medical Education by Foreign Students in Ukraine (on Example of Polish Students)
Театральная педагогика – средство повышения уровня педагогического мастерства
Wyznaczniki działań edukacyjnych. Perspektywa edukacyjnej analizy transakcyjnej
Teleologia i aksjologia wychowania Weishi/Faxiang, chińskiej szkoły mahajany nawiązującej do Jogaćary
Znaczenie potrzeb podstawowych dla bezpieczeństwa rodzin – analiza porównawcza środowisk Polski i Francji w świetle teorii A. Maslowa
Stres nauczycieli przedszkola w pierwszych latach pełnienia roli zawodowej
Rola terapii rodziny w procesie leczenia młodzieży uzależnionej od narkotyków
Teoretyczne aspekty zjawiska samobójstw
Historyczne fundamenty wzorców ojcostwa w polskich rodzinach ziemiańskich czasów Oświecenia
Prawne podstawy realizacji nauki powtarzającej (dopełniającej) w szkołach ludowych Galicji w latach 1805–1918
Szkolnictwo ludowe w Galicji u progu działalności Rady Szkolnej Krajowej (w stupięćdziesięciolecie jej powołania)
Żydowskie studenckie Towarzystwo Rygorozantów we Lwowie (1868–1914)
Педагогічна й харитативна діяльність товариства „Захист для сиріт імені Митрополита Андрея графа Шептицького” (Галичина, 1918–1939 рр.)
Towarzystwo Popierania Budowy Publicznych Szkół Powszechnych (1933–1939)
Problematyka przestępczości nieletnich w międzywojennej Polsce na łamach „Przeglądu Więziennictwa Polskiego”
[rec.] Katarzyna Dormus, Justyna Wojniak, Anna Włoch, Edukacja kobiet, kobiety w edukacji. Szkice historyczno-pedagogiczne, Impuls, Kraków 2017, ss. 171