The Development of Teachers’ Competencies Within Polish Pre-Service Teacher Education. The Analysis of the Legal Act From the Perspective of International Baccalaureate
Cultural management as an element of strategy of development of school social capital
Wyższe Kursy Ziemiańskie im. Jerzego Turnaua we Lwowie w latach 1919–1939 i ich geneza
Nauczyciel edukacji przedszkolnej (w świetle opinii mężczyzn studiujących na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna)
Wartości jako predykat w modelowaniu kariery zawodowej kobiet w zmiennym świecie pracy
Władza rodzicielska pozamałżeńskiego ojca – wybór czy konieczność? Wybrane aspekty socjologiczno-pra
Student Academic Mobility and its Impact on Personal Development: The Experience of Finnish Universities
Тенденції професійної підготовки магістрів філології в університетах Польщі
Театралізація в музейному просторі: можливості взаємодії школи і музею
Університети третього віку як осередки з формування цифрових компетентностей у людей похилого віку
Wartości preferowane przez młodzież oglądającą amerykański serial Przyjaciele
Doświadczenia rodzin alkoholowych we wspomnieniach Dorosłych Dzieci Alkoholików
Uzależnienie od Internetu – wyzwania i strategie radzenia sobie z cyfrową zależnością
Wykorzystanie bajek terapeutycznych jako metody redukującej lęki u dzieci w wieku przedszkolnym
[rec.] Irena Wojnar, Humanistyczne intencje edukacji, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa 2000, ss. 315
O teorii i praktyce kształtowania przestrzeni edukacyjnej we współczesnej Ukrainie i na świecie. Sprawozdanie z konferencji w Uniwersytecie im. Iwana Franki we Lwowie (27 X 2023 r.)