Publication description
Pedagogika, T. 22
- Publication structure:
-
-
Czasopisma Naukowe
-
Pedagogika
-
T. 22
- Prawda a kwestie egzystencji: człowieczy podmiot a edukacja jako „kulturowa” inicjacja, społeczeństwo a historia jako „wgląd” w swą cywilizacyjną tożsamość
- Методологічні засади дослідження культурної парадигми освіти у контексті викликів процесів глобалізації
- Teoretyczno-praktyczne implikacje nowej analizy instytucjonalnej i jej przydatność w ocenie skutków transformacji
- "Moja szkoła nie stanie się przeszkodą w mojej edukacji" - obraz szkoły w motcie ucznia w odniesieniu do teorii skryptu
- Tatry v slovenskej a poľskej literatúre vyjadrujúce vzájomnú súvislosť poľského a slovenského národa
- Kultura fizyczna i turystyka w szkołach rolniczych oraz w działalności Wiejskich Uniwersytetów Ludowych w II Rzeczypospolitej
- Problematyka wychowania fizycznego i sportu dziewcząt i młodzieży żeńskiej szkolnej w Polscew świetle czasopisma „Start” (1927–1936)
- Żeńska Szkoła Przemysłowo-Handlowa Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego w Częstochowie w latach 1918–1928
- Działalność Opieki Szkolnej przy Publicznej Szkole Powszechnej nr 22 w Częstochowie w latach 1934–1939
- [rec.] Bogusław Śliwerski, "Pedagogika ogólna. Podstawowe prawidłowości", Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2012, ss. 384
- [rec.] Arthur Brühlmeier, "Kształcenie człowieka", Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2011, ss. 250
- [rec.] Alice Morgan, "Terapia narracyjna. Wprowadzenie", tłum. Grzegorz Baster, Wydawnictwo PARADYGMAT, Warszawa 2011, ss. 137
-
T. 22
-
Pedagogika
-
Czasopisma Naukowe