Publication description
Pedagogika, T. 25, Nr 1
- Publication structure:
-
-
Czasopisma Naukowe
-
Pedagogika
-
T. 25, Nr 1
-
Motywacja osiągnięć u młodzieży szkół średnich i wyższych o różnym poziomie nieuczciwości akademickiej
-
Kształcenie nauczycieli (języka polskiego) w kontekście indywidualizacji nauczania-uczenia się oraz stosowania metod aktywizujących
-
Online component in a face-to-face grammar course: student perception of learning grammar in a blended environment
-
Katedra Ukrainistyki na Uniwersytecie Warszawskim w obliczu nowych wyzwań w nauczaniu języka rosyjskiego
-
Wspomagane narzędziami TIK badanie w działaniu (action research) jako metoda kształcenia nauczycieli języka obcego na przykładzie kursu e-learningowego Deutsch Lehren Lernen (DLL)
-
Obecność narzędzi medialnych w kształceniu pedagogów i nauczycieli w Polsce i Chorwacji – zarys diagnostyczno-porównawczy
-
The pros and cons of Problem-Based Learning compared to the traditional foreign language teaching methods
-
Wykorzystanie zasobów internetowych w kształceniu tłumaczy tekstów technicznych na przykładzie specyfikacji technicznej budowy autostrady
-
Relacje interpersonalne w dobie ponowoczesności. Interakcje społeczne (komunikacja społeczna) źródłem destabilizacji poczucia tożsamości podmiotu
-
Summaria wyników badawczych z różnych dyscyplin nauki – inspiracją nowego oglądu dotychczasowego stanu badań określonej dyscypliny i samej wiedzy oraz projektowania innowacyjnego interdyscyplinarnego spojrzenia badawczego
-
Sytuacja edukacyjna dzieci imigrantów w Polsce – raport Eurydice1 a refleksje na marginesie spotkania poświęconego aktualnej sytuacji uchodźców w Krakowie i Polsce – wybrane aspekty
-
Transakcyjne pozycje życiowe uczniów i studentów – próba charakterystyki z wykorzystaniem teorii analizy transakcyjnej
-
Laicyzacja szkoły jako forma walki władz komunistycznych z Kościołem katolickim i obecnością religii w wychowaniu dzieci i młodzieży w Polsce w latach 1944–1956
-
Wychowanie patriotyczno-obywatelskie w szkole żydowskiej w okresie międzywojennym (na przykładzie Lwowa)
-
Organizacja i funkcjonowanie szkoły podwydziałowej w Kamieńcu Podolskim w czasach Komisji Edukacji Narodowej
-
Działalność opiekuńcza na ziemiach polskich w XIX wieku na przykładzie Towarzystw Dobroczynności Wileńskiego i Warszawskiego
-
[rec.] Tadeusz Sakowicz, Systemy normatywnew świadomości osób uwięzionych. Studium socjopedagogiczne, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2013, ss. 290
-
-
-
-