readers on-line: 22 | MAIN PAGE | COLLECTIONS | NEW ACCOUNT | LOGIN | CONTACT |
Narrow by attributes
Narrow by collections
-
-
Rozprawy doktorskie -
Czasopisma Naukowe -
Chemia -
Chemia i Ochrona Środowiska -
Chemistry, Environment, Biotechnology -
Edukacja Muzyczna -
Edukacja Plastyczna: Fotografia -
Edukacja Techniczna i Informatyczna -
Edukacyjna Analiza Transakcyjna -
Filologia Polska: Historia i Teoria Literatury -
Filologia Polska: Językoznawstwo -
Filozofia -
Fizyka -
Fizyka.Chemia -
Gubernaculum et Administratio -
International Journal of Engineering and Safety Sciences -
Irydion. Literatura - Teatr - Kultura -
Językoznawstwo -
Język w Komunikacji -
Komunikacja i konteksty -
Kształcenie zawodowe: pedagogika i psychologia -
Kultura Fizyczna -
Matematyka -
Mathematics -
Pedagogika -
Philosophical Discourses -
Physical Activity Review : International Scientific Journal -
Podstawy Edukacji -
Pragmata tes Oikonomias -
Psychologia -
Res Politicae -
Rocznik polsko-ukraiński -
Seria Matematyczno-Przyrodnicza -
Sport and Tourism. Central European Journal -
Studia Neofilologiczne -
Technika, Informatyka, Inżynieria Bezpieczeństwa -
Tolerancja: studia i szkice -
Transfer -
Zeszyty Historyczne
-
-
Wydawnictwa zwarte -
Ziemia Częstochowska -
Rozdroża -
Historia III° -
Studencko-Doktorancki Biuletyn Naukowy -
Res Academicae
-
Metadata languages
Search results
- Publications that matched query:
-
[Abstract = "The aim of the work is to determine the asymmetry and functional symmetry, which concerns handedness and footedness of children aged 11–13. The research covered 955 girls and boys from the Lubuskie Voivodeship. The material was collected in 2016–2017 by the author. The research tool was a questionnaire about specific activities performed by the respondents. The collected material was developed statistically, the number of individual symmetries, asymmetries in specific activities and their point value were calculated numerically and as a percentage."]
2. |
|
3. |
|
4. |
|
5. |
|
6. |
|
7. |
|
8. |
|
9. |
|
10. |
|
11. |