No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Szkolna recepcja twórczości Bolesława Prusa w latach (1918-1997). Rekonesans badawczySzkolna recepcja twórczości Bolesława Prusa w latach (1918-1997). Rekonesans badawczy
Find similar objects | Add to bibliography
WstępWstęp
"Cząstka narodowej Ewangelii" - recepcja twórczości Juliusza Słowackiego w szkołach średnich przed rokiem 1918"Cząstka narodowej Ewangelii" - recepcja twórczości Juliusza Słowackiego w szkołach średnich przed rokiem 1918
Między Scyllą a Charybdą - George'a Oewella "Folwark zwierzęcy"Między Scyllą a Charybdą - George'a Oewella "Folwark zwierzęcy"
Twarze i głosy winnych - dramat życia bohaterów "Niespodzianki" Karola Huberta RostworowskiegoTwarze i głosy winnych - dramat życia bohaterów "Niespodzianki" Karola Huberta Rostworowskiego
Ukształtowanie się literackiego toposu jasnogórskiego na przełomie XV/XVI wiekuUkształtowanie się literackiego toposu jasnogórskiego na przełomie XV/XVI wieku
Dziesięciolecie działalności polonistyki w Wyższej Szkole Pedagogicznej w CzęstochowieDziesięciolecie działalności polonistyki w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Częstochowie
Bronisław Grabowski (1841-1900). Rys biograficzny i twórczość. RekonesansBronisław Grabowski (1841-1900). Rys biograficzny i twórczość. Rekonesans
O ludycznym aspekcie wczesnych komedii Jerzego SzaniawskiegoO ludycznym aspekcie wczesnych komedii Jerzego Szaniawskiego
Materiały dotyczące Stanisława i Marii Leszczyńskich w zbiorach francuskichMateriały dotyczące Stanisława i Marii Leszczyńskich w zbiorach francuskich
Akta Towarzystwa Pomocy Naukowej dla Młodzieży Prus Zachodnich cennym źródłem wiedzy o nauczaniu języka polskiego w latach 1848-1918Akta Towarzystwa Pomocy Naukowej dla Młodzieży Prus Zachodnich cennym źródłem wiedzy o nauczaniu języka polskiego w latach 1848-1918
Kłopoty z arcydziełem. Kilka uwag na marginesie szkolnej recepcji prozy Brunona SchulzaKłopoty z arcydziełem. Kilka uwag na marginesie szkolnej recepcji prozy Brunona Schulza