No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Chronotopia uznakowiona a metafizyka rzeczy. Wokół prozy Olgi TokarczukChronotopia uznakowiona a metafizyka rzeczy. Wokół prozy Olgi Tokarczuk
Find similar objects | Add to bibliography
WstępWstęp
Henryk Sienkiewicz jako świadek końca cywilizacjiHenryk Sienkiewicz jako świadek końca cywilizacji
Kłopoty z arcydziełem. Kilka uwag na marginesie szkolnej recepcji prozy Brunona SchulzaKłopoty z arcydziełem. Kilka uwag na marginesie szkolnej recepcji prozy Brunona Schulza
"Panem Tadeuszem" odczytywanie "Latarnika""Panem Tadeuszem" odczytywanie "Latarnika"
Egzemplum - jego treść i funkcja w wybranych przekazach późnego ŚredniowieczaEgzemplum - jego treść i funkcja w wybranych przekazach późnego Średniowiecza
Niemieckie czasopisma modernistyczneNiemieckie czasopisma modernistyczne
"Eros i Psyche" - utwór dramatyczny w dziele operowym"Eros i Psyche" - utwór dramatyczny w dziele operowym
"Rozwichrzona" powieść Jalu Kurka"Rozwichrzona" powieść Jalu Kurka
O nową typologię poezji polskiej na obczyźnie po roku 1939O nową typologię poezji polskiej na obczyźnie po roku 1939
Jedno znaczyć to za mało. O powieściach Wiesława MyśliwskiegoJedno znaczyć to za mało. O powieściach Wiesława Myśliwskiego
Dwie śmierci romantyczne (Jacek Soplica z "Pana Tadeusza" Adama Mickiewicza i kapitan Meyzner z "Pogrzebu kapitana Meyznera" Juliusza Słowackiego)Dwie śmierci romantyczne (Jacek Soplica z "Pana Tadeusza" Adama Mickiewicza i kapitan Meyzner z "Pogrzebu kapitana Meyznera" Juliusza Słowackiego)
Rozwój teorii "sztuki-gry" w zachodnioeuropejskiej oraz rosyjskiej estetyce i teorii literatury u początku XX wiekuRozwój teorii "sztuki-gry" w zachodnioeuropejskiej oraz rosyjskiej estetyce i teorii literatury u początku XX wieku
Pola Gojawiczyńska a proza kobiecaPola Gojawiczyńska a proza kobieca
O plastyczności opisów natury w prozie artystycznej Józefa WeyssenhoffaO plastyczności opisów natury w prozie artystycznej Józefa Weyssenhoffa