No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Rzeczywistość wirtualna w fotografii trójwymiarowej - historia i współczesnośćRzeczywistość wirtualna w fotografii trójwymiarowej - historia i współczesność
Find similar objects | Add to bibliography
Rzeczywistość i jej obraz. O obrazie, który chce być rzeczywistością: Umberto Eco przypomina o swoim długu wobec formatywności Luigi PareysonaRzeczywistość i jej obraz. O obrazie, który chce być rzeczywistością: Umberto Eco przypomina o swoim długu wobec formatywności Luigi Pareysona
Wpływ fotografii reklamowej na społeczną przestrzeń wizualną miasta jako eko-ikonosferęWpływ fotografii reklamowej na społeczną przestrzeń wizualną miasta jako eko-ikonosferę
WstępWstęp
Socjalistyczna w treści, narodowa w formie. Polska fotografia artystyczna w okresie socrealizmu na podstawie analizy prasy specjalistycznej z lat 1946-1955Socjalistyczna w treści, narodowa w formie. Polska fotografia artystyczna w okresie socrealizmu na podstawie analizy prasy specjalistycznej z lat 1946-1955
Zagubiony początek: fotografia jako przedmiot kolekcjonerski w Muzeum WielkopolskimZagubiony początek: fotografia jako przedmiot kolekcjonerski w Muzeum Wielkopolskim
Zakres tonalny zdjęć rejestrowanych metodą cyfrowąZakres tonalny zdjęć rejestrowanych metodą cyfrową
Tatrzańskie panoramy dawniej i dziś. Porównanie panoram z przełomu XIX i XX wieku ze współczesnymi zdjęciami TatrTatrzańskie panoramy dawniej i dziś. Porównanie panoram z przełomu XIX i XX wieku ze współczesnymi zdjęciami Tatr
Fotografia poza galerią w Polsce na przełomie lat 70/80 XX w. na przykładzie działalności Janusza NowackiegoFotografia poza galerią w Polsce na przełomie lat 70/80 XX w. na przykładzie działalności Janusza Nowackiego
Miejsce fotografii dokumentalnejMiejsce fotografii dokumentalnej
Powrót do źródeł - prawdziwy czy pozorny?Powrót do źródeł - prawdziwy czy pozorny?
Autorski program przedmiotu: Wybrane zagadnienia z teorii fotografii reklamowejAutorski program przedmiotu: Wybrane zagadnienia z teorii fotografii reklamowej