No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Wybrane zagadnienia wierności reprodukcji fotograficznejWybrane zagadnienia wierności reprodukcji fotograficznej
Find similar objects | Add to bibliography
WstępWstęp
Fotografia w warsztacie konserwatora zabytków na przykładzie doświadczeń związanych z rekonstrukcją XIX-wiecznego wyglądu pałacu w KoszęcinieFotografia w warsztacie konserwatora zabytków na przykładzie doświadczeń związanych z rekonstrukcją XIX-wiecznego wyglądu pałacu w Koszęcinie
Artystyczne strategie uwalniania obrazów z porządku widzeniaArtystyczne strategie uwalniania obrazów z porządku widzenia
Obrazowanie graficzne. Krótka historia (r)ewolucjiObrazowanie graficzne. Krótka historia (r)ewolucji
Wyniki badań rozpoznawczych zbiorów fotograficznych Biblioteki Polskiej w ParyżuWyniki badań rozpoznawczych zbiorów fotograficznych Biblioteki Polskiej w Paryżu
Zbiory ikonograficzne Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej i ich opracowanieZbiory ikonograficzne Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej i ich opracowanie
Frederick J. Kiesler: koncepcja "Endless House" i jej fotograficzny zapisFrederick J. Kiesler: koncepcja "Endless House" i jej fotograficzny zapis
Klasyczna dydaktyka w minionych czasachKlasyczna dydaktyka w minionych czasach
Zagubiony początek: fotografia jako przedmiot kolekcjonerski w Muzeum WielkopolskimZagubiony początek: fotografia jako przedmiot kolekcjonerski w Muzeum Wielkopolskim
Pojęcie modelu jako podstawa pojmowania fotografiiPojęcie modelu jako podstawa pojmowania fotografii
Fotografia ako dolezity prvok spoznavania kulturyFotografia ako dolezity prvok spoznavania kultury
Historia fotografii rozumiana jako rozwój technicznyHistoria fotografii rozumiana jako rozwój techniczny
Fotografia postmedialnaFotografia postmedialna
Rzeczywistość i jej obraz. O obrazie, który chce być rzeczywistością: Umberto Eco przypomina o swoim długu wobec formatywności Luigi PareysonaRzeczywistość i jej obraz. O obrazie, który chce być rzeczywistością: Umberto Eco przypomina o swoim długu wobec formatywności Luigi Pareysona