No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniówPsychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów
Find similar objects | Add to bibliography
Rodzaje transakcji między nauczycielem a uczniem nieśmiałymRodzaje transakcji między nauczycielem a uczniem nieśmiałym
[rec.] Julie Hay, "Analiza Transakcyjna dla trenerów", Grupa Doradczo-Szkoleniowa TRANSMISJA, Kraków 2010[rec.] Julie Hay, "Analiza Transakcyjna dla trenerów", Grupa Doradczo-Szkoleniowa TRANSMISJA, Kraków 2010
WstępWstęp
Edukacyjna analiza transakcyjna a inne nurty pedagogiczne wyrosłe na gruncie koncepcji psychoterapeutycznychEdukacyjna analiza transakcyjna a inne nurty pedagogiczne wyrosłe na gruncie koncepcji psychoterapeutycznych
„Lustereczko, powiedz przecie…”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane„Lustereczko, powiedz przecie…”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane
Analiza transakcyjna w edukacji czy edukacyjna analiza transakcyjna? – próba porządkowania znaczeńAnaliza transakcyjna w edukacji czy edukacyjna analiza transakcyjna? – próba porządkowania znaczeń
Analiza transakcyjna jako metoda diagnostyki edukacyjnejAnaliza transakcyjna jako metoda diagnostyki edukacyjnej
[rec.] J. Mróz, K. Kaleta (red.), "Umiejętności psychologiczno-pedagogiczne w pracy nauczyciela", Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, Kielce 2012, ss. 154[rec.] J. Mróz, K. Kaleta (red.), "Umiejętności psychologiczno-pedagogiczne w pracy nauczyciela", Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, Kielce 2012, ss. 154
Transakcje nauczyciel–uczeń w wybranych teoriach dydaktycznychTransakcje nauczyciel–uczeń w wybranych teoriach dydaktycznych
Nauczycielskie okopy Świętej TrójcyNauczycielskie okopy Świętej Trójcy
Zniekształcenia strukturalne osobowości badacza jako przyczyna błędów diagnostycznychZniekształcenia strukturalne osobowości badacza jako przyczyna błędów diagnostycznych
Czy analiza transakcyjna może stać się pomocnym "narzędziem" w pracy nauczyciela?Czy analiza transakcyjna może stać się pomocnym "narzędziem" w pracy nauczyciela?
[rec.] Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220[rec.] Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220
Spis treści ; WstępSpis treści ; Wstęp