No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
„Original Play”TM: podstawa uczenia się i rozwoju dzieci„Original Play”TM: podstawa uczenia się i rozwoju dzieci
Find similar objects | Add to bibliography
Doświadczenia i korzyści płynące z wdrażania programu „Original Play”™ wśród dzieci i młodzieży w PolsceDoświadczenia i korzyści płynące z wdrażania programu „Original Play”™ wśród dzieci i młodzieży w Polsce
Związki psychologii i pedagogiki humanistycznej z dalekowschodnimi ideałami wychowaniaZwiązki psychologii i pedagogiki humanistycznej z dalekowschodnimi ideałami wychowania
W poszukiwaniu wiedzy o wychowaniuW poszukiwaniu wiedzy o wychowaniu
Różnorodność propozycji epistemologicznych a praktyka edukacyjnaRóżnorodność propozycji epistemologicznych a praktyka edukacyjna
Funkcjonalizm i teoria konfliktu wobec idei równości w edukacjiFunkcjonalizm i teoria konfliktu wobec idei równości w edukacji
Edukacyjne przestrzenie doświadczania mądrościEdukacyjne przestrzenie doświadczania mądrości
Wiedza osobista nauczyciela – implikacje pedagogiczneWiedza osobista nauczyciela – implikacje pedagogiczne
O rozumieniu wartości w komunikacji edukacyjnej. Studium lekcji szkolnejO rozumieniu wartości w komunikacji edukacyjnej. Studium lekcji szkolnej
Wirtualny świat nieograniczoną możliwością rozwoju jednostki czy drogą donikądWirtualny świat nieograniczoną możliwością rozwoju jednostki czy drogą donikąd
Zastosowanie analizy skupień do interpretacji wyników badania skalą poczucia zadowolenia studentów z warunków studiowaniaZastosowanie analizy skupień do interpretacji wyników badania skalą poczucia zadowolenia studentów z warunków studiowania
Rozwój fizyczny młodzieży polskiej z Sambora i okolic (Ukraina Zachodnia)Rozwój fizyczny młodzieży polskiej z Sambora i okolic (Ukraina Zachodnia)
Od redakcji: Epistemologia a praktyka edukacyjnaOd redakcji: Epistemologia a praktyka edukacyjna
Spis treściSpis treści