No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Język specjalistyczny a strategie uczenia sięJęzyk specjalistyczny a strategie uczenia się
Find similar objects | Add to bibliography
Kształtowanie kompetencji specjalistycznych u przyszłych tłumaczyKształtowanie kompetencji specjalistycznych u przyszłych tłumaczy
Zastosowanie metody "odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieciZastosowanie metody "odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieci
Teoria a praktyka w kształceniu nauczycieli języków obcychTeoria a praktyka w kształceniu nauczycieli języków obcych
Tok kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce: Kolegia - Uniwersytety (na przykładzie tutoratu Uniwersytetu Śląskiego)Tok kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce: Kolegia - Uniwersytety (na przykładzie tutoratu Uniwersytetu Śląskiego)
Pozwólmy uczniom mówićPozwólmy uczniom mówić
Muzyczny wideoklip na lekcji języka obcegoMuzyczny wideoklip na lekcji języka obcego
Polnische Phraseologismen mit mythologischen biblischen und historischen Komponenten sowe ihre deutschen ÄquivalentePolnische Phraseologismen mit mythologischen biblischen und historischen Komponenten sowe ihre deutschen Äquivalente
Funkcja tekstów użytkowych w procesie komunikacji językowejFunkcja tekstów użytkowych w procesie komunikacji językowej
Antropomorficzny obraz kraju na przykładzie "Le plat pays" J. Brela. Propozycja interpretacji na lekcji języka francuskiegoAntropomorficzny obraz kraju na przykładzie "Le plat pays" J. Brela. Propozycja interpretacji na lekcji języka francuskiego
Touring the translator's jailTouring the translator's jail
Technologia informacyjna w samokształceniu językowymTechnologia informacyjna w samokształceniu językowym
Strategie kompensacyjne w rozumieniu tekstu pisanegoStrategie kompensacyjne w rozumieniu tekstu pisanego
Aspekt relacji i treści jako element kontekstu komunikacyjego periodycznych publikacji przedsiębiorstwAspekt relacji i treści jako element kontekstu komunikacyjego periodycznych publikacji przedsiębiorstw
Autonomia ucznia w zreformowanej szkoleAutonomia ucznia w zreformowanej szkole