No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Warunki zwiększenia skuteczności nauczania języka obcego. Z doświadczeń polskich i zagranicznychWarunki zwiększenia skuteczności nauczania języka obcego. Z doświadczeń polskich i zagranicznych
Find similar objects | Add to bibliography
Zastosowanie metody "odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieciZastosowanie metody "odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieci
Antropomorficzny obraz kraju na przykładzie "Le plat pays" J. Brela. Propozycja interpretacji na lekcji języka francuskiegoAntropomorficzny obraz kraju na przykładzie "Le plat pays" J. Brela. Propozycja interpretacji na lekcji języka francuskiego
Problemy recepcji tekstów francuskiego języka specjalistycznego przez studentów Kolegium Języka Biznesu Uniwersytetu Śląskiego w SosnowcuProblemy recepcji tekstów francuskiego języka specjalistycznego przez studentów Kolegium Języka Biznesu Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu
Preferencja słuchowa i zakładki tłumaczeniowe jako przykłady strategicznego wykorzystania neurolingwistyki w procesie kształcenia tłumaczy symultanicznychPreferencja słuchowa i zakładki tłumaczeniowe jako przykłady strategicznego wykorzystania neurolingwistyki w procesie kształcenia tłumaczy symultanicznych
Czasopisma NaukoweCzasopisma Naukowe
Poziom kształcenia językowego w polskich liceach ogólnokształcących (wnioski z badań empirycznych przeprowadzonych w zakresie języka rosyjskiego i niemieckiego)Poziom kształcenia językowego w polskich liceach ogólnokształcących (wnioski z badań empirycznych przeprowadzonych w zakresie języka rosyjskiego i niemieckiego)
Defining Phrasal Verbs: Considerations for Polish Teacher of EnglishDefining Phrasal Verbs: Considerations for Polish Teacher of English
Możliwości zastosowania tekstów autentycznych w nowoczesnym interkulturowym nauczaniu języków obcychMożliwości zastosowania tekstów autentycznych w nowoczesnym interkulturowym nauczaniu języków obcych
Zur glottodidaktischen Relevanz grammatischer Konstruktionen von geringer FrequenzZur glottodidaktischen Relevanz grammatischer Konstruktionen von geringer Frequenz
Słownik: ostoja tłumacza i podpora nauczania czy też źródło błędów i frustracji?Słownik: ostoja tłumacza i podpora nauczania czy też źródło błędów i frustracji?
Język specjalistyczny a strategie uczenia sięJęzyk specjalistyczny a strategie uczenia się
Teoria a praktyka w kształceniu nauczycieli języków obcychTeoria a praktyka w kształceniu nauczycieli języków obcych
Kształtowanie kompetencji specjalistycznych u przyszłych tłumaczyKształtowanie kompetencji specjalistycznych u przyszłych tłumaczy
Touring the translator's jailTouring the translator's jail