No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Warunki zwiększenia skuteczności nauczania języka obcego. Z doświadczeń polskich i zagranicznychWarunki zwiększenia skuteczności nauczania języka obcego. Z doświadczeń polskich i zagranicznych
Find similar objects | Add to bibliography
Zastosowanie metody "odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieciZastosowanie metody "odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieci
Antropomorficzny obraz kraju na przykładzie "Le plat pays" J. Brela. Propozycja interpretacji na lekcji języka francuskiegoAntropomorficzny obraz kraju na przykładzie "Le plat pays" J. Brela. Propozycja interpretacji na lekcji języka francuskiego
Problemy recepcji tekstów francuskiego języka specjalistycznego przez studentów Kolegium Języka Biznesu Uniwersytetu Śląskiego w SosnowcuProblemy recepcji tekstów francuskiego języka specjalistycznego przez studentów Kolegium Języka Biznesu Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu
Preferencja słuchowa i zakładki tłumaczeniowe jako przykłady strategicznego wykorzystania neurolingwistyki w procesie kształcenia tłumaczy symultanicznychPreferencja słuchowa i zakładki tłumaczeniowe jako przykłady strategicznego wykorzystania neurolingwistyki w procesie kształcenia tłumaczy symultanicznych
Poziom kształcenia językowego w polskich liceach ogólnokształcących (wnioski z badań empirycznych przeprowadzonych w zakresie języka rosyjskiego i niemieckiego)Poziom kształcenia językowego w polskich liceach ogólnokształcących (wnioski z badań empirycznych przeprowadzonych w zakresie języka rosyjskiego i niemieckiego)
Możliwości zastosowania tekstów autentycznych w nowoczesnym interkulturowym nauczaniu języków obcychMożliwości zastosowania tekstów autentycznych w nowoczesnym interkulturowym nauczaniu języków obcych
Technologia informacyjna w samokształceniu językowymTechnologia informacyjna w samokształceniu językowym
Defining Phrasal Verbs: Considerations for Polish Teacher of EnglishDefining Phrasal Verbs: Considerations for Polish Teacher of English
Zur glottodidaktischen Relevanz grammatischer Konstruktionen von geringer FrequenzZur glottodidaktischen Relevanz grammatischer Konstruktionen von geringer Frequenz
Słownik: ostoja tłumacza i podpora nauczania czy też źródło błędów i frustracji?Słownik: ostoja tłumacza i podpora nauczania czy też źródło błędów i frustracji?
Zagadnienie ekwiwalencji w tłumaczeniu niemieckich pism procesowychZagadnienie ekwiwalencji w tłumaczeniu niemieckich pism procesowych
Nowa rola pracowni językowej w zreformowanej szkoleNowa rola pracowni językowej w zreformowanej szkole
Aspekt relacji i treści jako element kontekstu komunikacyjego periodycznych publikacji przedsiębiorstwAspekt relacji i treści jako element kontekstu komunikacyjego periodycznych publikacji przedsiębiorstw
Strategie kompensacyjne w rozumieniu tekstu pisanegoStrategie kompensacyjne w rozumieniu tekstu pisanego