No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Nauczanie metodyki w NKJO w okresie transformacjiNauczanie metodyki w NKJO w okresie transformacji
Find similar objects | Add to bibliography
Czasopisma NaukoweCzasopisma Naukowe
Różnorodność rozwiązań instytucjonalnych i podejść metodologicznych w zakresie wczesnego nauczania języków obcych zalecanego przez Radę Współpracy Kulturalnej Unii EuropejskiejRóżnorodność rozwiązań instytucjonalnych i podejść metodologicznych w zakresie wczesnego nauczania języków obcych zalecanego przez Radę Współpracy Kulturalnej Unii Europejskiej
Podejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowymPodejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowym
Cele i zadania gimnazjów, a stopień przygotowania nauczycieli do kooperacji z europejskimi instytucjami edukacyjnymi (w trzy lata po rozpoczęciu wdrażania reformy edukacji)Cele i zadania gimnazjów, a stopień przygotowania nauczycieli do kooperacji z europejskimi instytucjami edukacyjnymi (w trzy lata po rozpoczęciu wdrażania reformy edukacji)