No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Akwizycja gramatyki języka niemieckiego w aspekcie komunikacyjnymAkwizycja gramatyki języka niemieckiego w aspekcie komunikacyjnym
Find similar objects | Add to bibliography
Czasopisma NaukoweCzasopisma Naukowe
Der technische Fortschritt im KommunikationsprozessDer technische Fortschritt im Kommunikationsprozess
Kognitywno-lingwistyczna analiza dyskursu publicznegoKognitywno-lingwistyczna analiza dyskursu publicznego
Cele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświatyCele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświaty
Podejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowymPodejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowym
Historia i wybrane aspekty badań nad frazeologiąHistoria i wybrane aspekty badań nad frazeologią
Minimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcegoMinimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcego
WstępWstęp
Il giudizio di Władysław Tatarkiewicz sull`eudemonismo - analisiIl giudizio di Władysław Tatarkiewicz sull`eudemonismo - analisi
О сонетах Антона ДельвигаО сонетах Антона Дельвига
Kwestia ryzyka językowego przy zawieraniu kontraktówKwestia ryzyka językowego przy zawieraniu kontraktów
Kategorischer Imperativ von Immanuel Kant als Auslegung des Begriffs "Pflicht"Kategorischer Imperativ von Immanuel Kant als Auslegung des Begriffs "Pflicht"
The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)
Die Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im FremdsprachenunterrichtDie Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im Fremdsprachenunterricht