No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Minimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcegoMinimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcego
Find similar objects | Add to bibliography
Lexikalische Bedeutung der Substantive in kontrastiver Sicht Deutsch - PolnischLexikalische Bedeutung der Substantive in kontrastiver Sicht Deutsch - Polnisch
Der technische Fortschritt im KommunikationsprozessDer technische Fortschritt im Kommunikationsprozess
The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)
Die Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im FremdsprachenunterrichtDie Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im Fremdsprachenunterricht
Podejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowymPodejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowym
Cele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświatyCele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświaty