No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Minimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcegoMinimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcego
Find similar objects | Add to bibliography
Lexikalische Bedeutung der Substantive in kontrastiver Sicht Deutsch - PolnischLexikalische Bedeutung der Substantive in kontrastiver Sicht Deutsch - Polnisch
Der technische Fortschritt im KommunikationsprozessDer technische Fortschritt im Kommunikationsprozess
Karmieni Miłością – Metoda Języka Ojczystego dr. Shinichi Suzuki na przykładzie Szkoły Suzuki w CzęstochowieKarmieni Miłością – Metoda Języka Ojczystego dr. Shinichi Suzuki na przykładzie Szkoły Suzuki w Częstochowie
The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)
Cele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświatyCele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświaty
Die Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im FremdsprachenunterrichtDie Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im Fremdsprachenunterricht
Podejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowymPodejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowym