No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Cathartic dimension of fantasy in the works of J.R.R. Tolkien, C.S. Lewis and Ursula Le GuinCathartic dimension of fantasy in the works of J.R.R. Tolkien, C.S. Lewis and Ursula Le Guin
Find similar objects | Add to bibliography
"Биография души" поэта: Александр Пушкин и Максим Богданович"Биография души" поэта: Александр Пушкин и Максим Богданович
О сонетах Антона ДельвигаО сонетах Антона Дельвига
Il giudizio di Władysław Tatarkiewicz sull`eudemonismo - analisiIl giudizio di Władysław Tatarkiewicz sull`eudemonismo - analisi
Kategorischer Imperativ von Immanuel Kant als Auslegung des Begriffs "Pflicht"Kategorischer Imperativ von Immanuel Kant als Auslegung des Begriffs "Pflicht"
Kwestia ryzyka językowego przy zawieraniu kontraktówKwestia ryzyka językowego przy zawieraniu kontraktów
Historia i wybrane aspekty badań nad frazeologiąHistoria i wybrane aspekty badań nad frazeologią
Lexikalische Bedeutung der Substantive in kontrastiver Sicht Deutsch - PolnischLexikalische Bedeutung der Substantive in kontrastiver Sicht Deutsch - Polnisch
WstępWstęp
Der technische Fortschritt im KommunikationsprozessDer technische Fortschritt im Kommunikationsprozess
Akwizycja gramatyki języka niemieckiego w aspekcie komunikacyjnymAkwizycja gramatyki języka niemieckiego w aspekcie komunikacyjnym
Minimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcegoMinimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcego
The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)
Die Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im FremdsprachenunterrichtDie Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im Fremdsprachenunterricht
Podejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowymPodejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowym