No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Cele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświatyCele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświaty
Find similar objects | Add to bibliography
Spis treściSpis treści
Reforma edukacji i jej realizacja - konsekwencje dla uczenia się i nauczania języków obcychReforma edukacji i jej realizacja - konsekwencje dla uczenia się i nauczania języków obcych
Minimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcegoMinimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcego
The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)
Die Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im FremdsprachenunterrichtDie Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im Fremdsprachenunterricht
WstępWstęp
Różnorodność rozwiązań instytucjonalnych i podejść metodologicznych w zakresie wczesnego nauczania języków obcych zalecanego przez Radę Współpracy Kulturalnej Unii EuropejskiejRóżnorodność rozwiązań instytucjonalnych i podejść metodologicznych w zakresie wczesnego nauczania języków obcych zalecanego przez Radę Współpracy Kulturalnej Unii Europejskiej