No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Dreams and dream visions in the selected fantasy works of J. R. R. Tolkien, C. S. Lewis and U. K. Le GuinDreams and dream visions in the selected fantasy works of J. R. R. Tolkien, C. S. Lewis and U. K. Le Guin
Find similar objects | Add to bibliography
Czasopisma NaukoweCzasopisma Naukowe
"Биография души" поэта: Александр Пушкин и Максим Богданович"Биография души" поэта: Александр Пушкин и Максим Богданович
О сонетах Антона ДельвигаО сонетах Антона Дельвига
Kwestia ryzyka językowego przy zawieraniu kontraktówKwestia ryzyka językowego przy zawieraniu kontraktów
Der technische Fortschritt im KommunikationsprozessDer technische Fortschritt im Kommunikationsprozess
Kognitywno-lingwistyczna analiza dyskursu publicznegoKognitywno-lingwistyczna analiza dyskursu publicznego
Cele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświatyCele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświaty
Podejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowymPodejście "storyline" a proces nauczania/uczenia się języków obcych na etapie przejściowym
Die Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im FremdsprachenunterrichtDie Lerngruppe als Voraussetzung für die mündliche Kommunikation im Fremdsprachenunterricht
The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM)
WstępWstęp
Lexikalische Bedeutung der Substantive in kontrastiver Sicht Deutsch - PolnischLexikalische Bedeutung der Substantive in kontrastiver Sicht Deutsch - Polnisch
Historia i wybrane aspekty badań nad frazeologiąHistoria i wybrane aspekty badań nad frazeologią
Minimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcegoMinimum leksykalne a orientacja komunikacyjna w nauczaniu języka obcego. Kilka uwag na przykładzie niemieckiego jako języka obcego