No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Autoedukacja jako jeden z wymiarów edukacji ustawicznejAutoedukacja jako jeden z wymiarów edukacji ustawicznej
Find similar objects | Add to bibliography
W pułapce błędów wychowawczychW pułapce błędów wychowawczych
WstępWstęp
Wychowawcze i edukacyjne funkcje placówek wychowania przedszkolnego w Częstochowie w latach 1918-1939Wychowawcze i edukacyjne funkcje placówek wychowania przedszkolnego w Częstochowie w latach 1918-1939
Prawne aspekty polityki państwa wobec mniejszości narodowych (etnicznych) ze szczególnym uwzględnieniem polityki oświatowejPrawne aspekty polityki państwa wobec mniejszości narodowych (etnicznych) ze szczególnym uwzględnieniem polityki oświatowej
Międzynarodowe standardy ochrony mniejszości jako gwarancja wielokulturowości w edukacjiMiędzynarodowe standardy ochrony mniejszości jako gwarancja wielokulturowości w edukacji
Jaka jest nasza młodzież? Próba portretuJaka jest nasza młodzież? Próba portretu
Dyskusje nad reformą oświaty w wybranych czasopismach pedagogicznychDyskusje nad reformą oświaty w wybranych czasopismach pedagogicznych
Stymulacja fal mózgowych a uczenie się na przykładzie programu BrainWave GeneratorStymulacja fal mózgowych a uczenie się na przykładzie programu BrainWave Generator
Metoda projektów a kreatywność - kształcenie aktywności członków społeczeństwa obywatelskiegoMetoda projektów a kreatywność - kształcenie aktywności członków społeczeństwa obywatelskiego
Aktualne problemy związane z funkcjonowaniem społecznym osób niepełnosprawnychAktualne problemy związane z funkcjonowaniem społecznym osób niepełnosprawnych
Edukacja muzyczna dzieci niepełnosprawnychEdukacja muzyczna dzieci niepełnosprawnych
Komputeryzacja kształcenia w świetle zasad dydaktyki ogólnejKomputeryzacja kształcenia w świetle zasad dydaktyki ogólnej
Koncepcja wykorzystania systemów rozmytych do optymalizacji celów kształcenia. Ujęcie z perspektywy metodologii naukKoncepcja wykorzystania systemów rozmytych do optymalizacji celów kształcenia. Ujęcie z perspektywy metodologii nauk
Rozwój indywidualny ukierunkowany oddziaływaniami pedagogicznymi i aktywnością własną człowieka w kontekście jego stałych indywidualnych cech osobowościRozwój indywidualny ukierunkowany oddziaływaniami pedagogicznymi i aktywnością własną człowieka w kontekście jego stałych indywidualnych cech osobowości