No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Od redakcji: Podstawy edukacji. Zrównoważony rozwójOd redakcji: Podstawy edukacji. Zrównoważony rozwój
Find similar objects | Add to bibliography
WstępWstęp
Od redakcji: Między porządkiem a chaosemOd redakcji: Między porządkiem a chaosem
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Nauczanie i uczenie się polskiego języka migowego jako języka obcego”Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Nauczanie i uczenie się polskiego języka migowego jako języka obcego”
Model uczenia się w okresie późnej dorosłościModel uczenia się w okresie późnej dorosłości
[rec.] Banasiak, M., Wołowska, A. (red.). (2015). "Szkoło, jaka jesteś? Problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole". Warszawa: Oficyna Wydawnicza Difin SA, ss. 170[rec.] Banasiak, M., Wołowska, A. (red.). (2015). "Szkoło, jaka jesteś? Problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole". Warszawa: Oficyna Wydawnicza Difin SA, ss. 170
Idea zrównoważonego rozwoju w sferze edukacji globalnej i kulturowejIdea zrównoważonego rozwoju w sferze edukacji globalnej i kulturowej
Nowe koncepcje i modele całożyciowego poradnictwa kariery. Możliwości i ograniczeniaNowe koncepcje i modele całożyciowego poradnictwa kariery. Możliwości i ograniczenia
Konsumpcjonizm wśród młodzieży akademickiej – zagrożenie dla idei zrównoważonego rozwoju w warunkach polskich?Konsumpcjonizm wśród młodzieży akademickiej – zagrożenie dla idei zrównoważonego rozwoju w warunkach polskich?
Kształtowanie własnego środowiska edukacyjnego w okresie późnej dorosłościKształtowanie własnego środowiska edukacyjnego w okresie późnej dorosłości
Edukacja dla zrównoważonego rozwoju (EZR) w opinii nauczycieli klas 1–3Edukacja dla zrównoważonego rozwoju (EZR) w opinii nauczycieli klas 1–3
Rockowe narracje przestrzenią odkrywania i rozumienia samego siebie. Ku zrównoważonemu rozwojowiRockowe narracje przestrzenią odkrywania i rozumienia samego siebie. Ku zrównoważonemu rozwojowi
Przypadek Polski: od modernizacji imitacyjnej do zrównoważonego rozwoju?Przypadek Polski: od modernizacji imitacyjnej do zrównoważonego rozwoju?
Szkoła na krawędzi chaosu. Projekt możliwy?Szkoła na krawędzi chaosu. Projekt możliwy?
Digital divide jako bariera w realizowaniu rozwoju zrównoważonegoDigital divide jako bariera w realizowaniu rozwoju zrównoważonego