polski   English  
 

dLibra Digital Library

polski   English  

Metadata languages

Similar to edition
Sprawozdanie z XXII Konferencji Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej
Found : 22
View:
1. 

Sprawozdanie z I Konferencji Analizy Transakcyjnej

Find similar objects  |  Add to bibliography

2. 

Czasopisma Naukowe

Find similar objects  |  Add to bibliography

3. 

Analiza transakcyjna jako metoda diagnostyki edukacyjnej

Find similar objects  |  Add to bibliography

4. 

Spis treści ; Wstęp

Find similar objects  |  Add to bibliography

5. 

Jagieła, J. (2015). "Słownik terminów i pojęć badań jakościowych nad edukacją". „Biblioteka Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej”. Częstochowa: Wydawnictwo AJD, ss. 348

Find similar objects  |  Add to bibliography

6. 

Emotional literacy

Find similar objects  |  Add to bibliography

7. 

From Transactional Analysis in education to Educational Transactional Analysis: a personal encounter

Find similar objects  |  Add to bibliography

8. 

I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka”

Find similar objects  |  Add to bibliography

9. 

Zintegrowany model diagnostyczny w analizie transakcyjnej

Find similar objects  |  Add to bibliography

10. 

[rec.] Stewart, I., Joines, V. (2016). "Analiza transakcyjna dzisiaj", (tłumaczenie zbiorowe). Poznań: Dom Wydawniczy REBIS, ss. 476

Find similar objects  |  Add to bibliography

11. 

Wieczorek, Zbigniew, [rev.] Widawska, E., Pierzchała, A. (2020). Kwestionariusz Potrzeb Edukacyjnych (KPE). Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Przegląd Badań Edukacyjnych, 30a (wydanie specjalne), pp. 45

Find similar objects  |  Add to bibliography

12. 

Spis treści

Find similar objects  |  Add to bibliography

13. 

Od redakcji

Find similar objects  |  Add to bibliography

14. 

Spis treści ; Editorial

Find similar objects  |  Add to bibliography

15. 

[rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). "Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice". London – New York: Routledge Taylor & Francis Group, ss. 300

Find similar objects  |  Add to bibliography