No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Anliza stanu oczekiwanej długości życia bez niepełnosprawności w PolsceAnliza stanu oczekiwanej długości życia bez niepełnosprawności w Polsce
Find similar objects | Add to bibliography
The analysis of import and export relationsThe analysis of import and export relations
The impact of innovative projects on the competitiveness of agricultural subjects in Slovak RepublicThe impact of innovative projects on the competitiveness of agricultural subjects in Slovak Republic
Customer relationship management and customer driving companiesCustomer relationship management and customer driving companies
Polityka społeczna a zrównowazony rozwójPolityka społeczna a zrównowazony rozwój
Rozwój sieci sklepów dyskontowych w PolsceRozwój sieci sklepów dyskontowych w Polsce
The chosen aspects of globalization processes and corporate social responsibilityThe chosen aspects of globalization processes and corporate social responsibility
Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta branży turystycznejRola marki w procesie decyzyjnym konsumenta branży turystycznej
Wykorzystanie metody mystery shopping w badaniu jakości usług finansowychWykorzystanie metody mystery shopping w badaniu jakości usług finansowych
Ekonomiczno-prawno-społeczne aspekty zdobywania przestrzeni kosmicznejEkonomiczno-prawno-społeczne aspekty zdobywania przestrzeni kosmicznej
Porządkowanie krajów Unii Europejskiej według poziomu zrównoważonego rozwojuPorządkowanie krajów Unii Europejskiej według poziomu zrównoważonego rozwoju
The influence of corporate ability and social responsibility on young consumers' attitudes towards the companyThe influence of corporate ability and social responsibility on young consumers' attitudes towards the company
Analiza rynku ubezpieczeń na życie w latach 2000-2010 na podstawie wybranych wskaźników finansowychAnaliza rynku ubezpieczeń na życie w latach 2000-2010 na podstawie wybranych wskaźników finansowych
Nowoczesna koncepcja komunikacji marketingowej jako dialog przedsiębiorstwa z otoczeniemNowoczesna koncepcja komunikacji marketingowej jako dialog przedsiębiorstwa z otoczeniem
W poszukiwaniu wskaźników przedsiębiorczościW poszukiwaniu wskaźników przedsiębiorczości