No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Dydaktyka fizyki jako przedmiot nauczaniaDydaktyka fizyki jako przedmiot nauczania
Find similar objects | Add to bibliography
Spis treściSpis treści
Vol. 1Vol. 1
Praktyki pedagogiczne w opinii studentów kierunku fizyka w Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w PoznaniuPraktyki pedagogiczne w opinii studentów kierunku fizyka w Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Praktyki pedagogiczne w oczach studentów fizyki Wyższej Szkoły Pedagogicznej w CzęstochowiePraktyki pedagogiczne w oczach studentów fizyki Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie
Uwagi o praktykach pedagogicznych dla studentów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach w szkołach podstawowych i średnichUwagi o praktykach pedagogicznych dla studentów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach w szkołach podstawowych i średnich
Rola praktyk dydaktycznych w kształtowaniu umiejętności zawodowych przyszłych nauczycieli fizykiRola praktyk dydaktycznych w kształtowaniu umiejętności zawodowych przyszłych nauczycieli fizyki
Kształtowanie twórczej postawy studentów chemii podczas odbywaniaKształtowanie twórczej postawy studentów chemii podczas odbywania
Rola i miejsce pracowni dydaktyki astronomii w procesie kształtowania nauczyciela fizykiRola i miejsce pracowni dydaktyki astronomii w procesie kształtowania nauczyciela fizyki
Efektywność modelu pracowni dydaktyki fizyki wdrażanego w WSP w OpoluEfektywność modelu pracowni dydaktyki fizyki wdrażanego w WSP w Opolu
System kształcenia nauczycieli fizyki w Smoleńskim Państwowym Instytucie Pedagogicznym im. K. MarksaSystem kształcenia nauczycieli fizyki w Smoleńskim Państwowym Instytucie Pedagogicznym im. K. Marksa
Wykorzystanie mikrokomputera w pracowni dydaktyki fizyki do symulacji procesów fizycznychWykorzystanie mikrokomputera w pracowni dydaktyki fizyki do symulacji procesów fizycznych
Kształtowanie zainteresowań studentów poszukiwaniem interesujących eksperymentów fizycznychKształtowanie zainteresowań studentów poszukiwaniem interesujących eksperymentów fizycznych
Wykorzystanie techniki video w śródrocznych praktykach pedagogicznych w celu kształcenia umiejętności samooceny u studentów fizyki w Wyższej Szkole Pedagogicznej w CzęstochowieWykorzystanie techniki video w śródrocznych praktykach pedagogicznych w celu kształcenia umiejętności samooceny u studentów fizyki w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Częstochowie