No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Rola i miejsce pracowni dydaktyki fizyki wśród innych zajęć laboratoryjnych na studiach kształcących nauczycieli fizyki w świetle doświadczeń WSP w CzęstochowieRola i miejsce pracowni dydaktyki fizyki wśród innych zajęć laboratoryjnych na studiach kształcących nauczycieli fizyki w świetle doświadczeń WSP w Częstochowie
Find similar objects | Add to bibliography
Wykorzystanie mikrokomputera w pracowni dydaktyki fizyki do symulacji procesów fizycznychWykorzystanie mikrokomputera w pracowni dydaktyki fizyki do symulacji procesów fizycznych
Rola i miejsce pracowni dydaktyki astronomii w procesie kształtowania nauczyciela fizykiRola i miejsce pracowni dydaktyki astronomii w procesie kształtowania nauczyciela fizyki
Czynnościowe podejście do kształcenia umiejętności projektowania szkolnych eksperymentów z fizyki w pracowni dydaktyki fizykiCzynnościowe podejście do kształcenia umiejętności projektowania szkolnych eksperymentów z fizyki w pracowni dydaktyki fizyki
Badanie optymalnego modelu pracowni dydaktyki fizykiBadanie optymalnego modelu pracowni dydaktyki fizyki
Praktyki pedagogiczne w oczach studentów fizyki Wyższej Szkoły Pedagogicznej w CzęstochowiePraktyki pedagogiczne w oczach studentów fizyki Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie
Dydaktyka fizyki jako przedmiot nauczaniaDydaktyka fizyki jako przedmiot nauczania
System kształcenia nauczycieli fizyki w Smoleńskim Państwowym Instytucie Pedagogicznym im. K. MarksaSystem kształcenia nauczycieli fizyki w Smoleńskim Państwowym Instytucie Pedagogicznym im. K. Marksa
Praktyki pedagogiczne w opinii studentów kierunku fizyka w Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w PoznaniuPraktyki pedagogiczne w opinii studentów kierunku fizyka w Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Res AcademicaeRes Academicae
Wykorzystanie techniki video w śródrocznych praktykach pedagogicznych w celu kształcenia umiejętności samooceny u studentów fizyki w Wyższej Szkole Pedagogicznej w CzęstochowieWykorzystanie techniki video w śródrocznych praktykach pedagogicznych w celu kształcenia umiejętności samooceny u studentów fizyki w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Częstochowie