No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
[rec.] Marta Mamet-Michalkiewicz (red.) (2022). Nauczyciele–nauczycielom. Przestrzenie edukacji. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 140[rec.] Marta Mamet-Michalkiewicz (red.) (2022). Nauczyciele–nauczycielom. Przestrzenie edukacji. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 140
Find similar objects | Add to bibliography
[rec.] Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220[rec.] Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220
[rec.] Monika Dawid-Sawicka, Elżbieta Stelmach (2023). 13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. Analiza transakcyjna w praktyce. Warszawa: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., ss. 226[rec.] Monika Dawid-Sawicka, Elżbieta Stelmach (2023). 13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. Analiza transakcyjna w praktyce. Warszawa: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., ss. 226
[rec.] Sari van Poelje, Anne de Graaf (red.) (2021). New Theory and Practice of Transactional Analysis in Organizations: On the Edge (1st ed.). London–New York: Routledge Taylor & Francis Group, ss. 202[rec.] Sari van Poelje, Anne de Graaf (red.) (2021). New Theory and Practice of Transactional Analysis in Organizations: On the Edge (1st ed.). London–New York: Routledge Taylor & Francis Group, ss. 202