No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Spis treściSpis treści
Find similar objects | Add to bibliography
[rec.] Marta Mamet-Michalkiewicz (red.) (2022). Nauczyciele–nauczycielom. Przestrzenie edukacji. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 140[rec.] Marta Mamet-Michalkiewicz (red.) (2022). Nauczyciele–nauczycielom. Przestrzenie edukacji. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 140
[rec.] Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220[rec.] Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220
Metaphern und Phraseologismen in der Fern-sehberichterstattung über die Corona-PandemieMetaphern und Phraseologismen in der Fern-sehberichterstattung über die Corona-Pandemie
[Rec.] Wartości językowe i kulturowe obecne w czasopiśmiennictwie polskim po roku 1989, red. Monika Kaczor i Anastazja Seul, Zielona Góra 2021, ss. 174[Rec.] Wartości językowe i kulturowe obecne w czasopiśmiennictwie polskim po roku 1989, red. Monika Kaczor i Anastazja Seul, Zielona Góra 2021, ss. 174
Spis treści ; WstępSpis treści ; Wstęp
[rec.] Monika Dawid-Sawicka, Elżbieta Stelmach (2023). 13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. Analiza transakcyjna w praktyce. Warszawa: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., ss. 226[rec.] Monika Dawid-Sawicka, Elżbieta Stelmach (2023). 13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. Analiza transakcyjna w praktyce. Warszawa: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., ss. 226