No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Spis treści ; WstępSpis treści ; Wstęp
Find similar objects | Add to bibliography
Spis treściSpis treści
[rec.] Corona-Pandemie: Diverse Zugänge zu einem aktuellen Superdiskurs, red. Mariusz Jakosz i Marcenina Kałasznik, Göttingen 2022, ss. 504[rec.] Corona-Pandemie: Diverse Zugänge zu einem aktuellen Superdiskurs, red. Mariusz Jakosz i Marcenina Kałasznik, Göttingen 2022, ss. 504
Specific Communication Means in Developing Students’ Empathy in Higher Art EducationSpecific Communication Means in Developing Students’ Empathy in Higher Art Education
[Rec.] Wartości językowe i kulturowe obecne w czasopiśmiennictwie polskim po roku 1989, red. Monika Kaczor i Anastazja Seul, Zielona Góra 2021, ss. 174[Rec.] Wartości językowe i kulturowe obecne w czasopiśmiennictwie polskim po roku 1989, red. Monika Kaczor i Anastazja Seul, Zielona Góra 2021, ss. 174
[rec.] Marta Mamet-Michalkiewicz (red.) (2022). Nauczyciele–nauczycielom. Przestrzenie edukacji. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 140[rec.] Marta Mamet-Michalkiewicz (red.) (2022). Nauczyciele–nauczycielom. Przestrzenie edukacji. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 140
[rec.] Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220[rec.] Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220