No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
WstępWstęp
Find similar objects | Add to bibliography
Spis treściSpis treści
Od redakcji: Podstawy edukacji. Graniczność, pogranicze, transgresjaOd redakcji: Podstawy edukacji. Graniczność, pogranicze, transgresja
Od redakcji: Podstawy edukacji. Zrównoważony rozwójOd redakcji: Podstawy edukacji. Zrównoważony rozwój
Od Redakcji: Podstawy Edukacji. Wielokulturowość. Międzykulturowość. TranskulturowośćOd Redakcji: Podstawy Edukacji. Wielokulturowość. Międzykulturowość. Transkulturowość
Od redakcji: Podstawy edukacji. Podejście interdyscyplinarneOd redakcji: Podstawy edukacji. Podejście interdyscyplinarne
Podstawy Edukacji. Język w edukacji – edukacja językowaPodstawy Edukacji. Język w edukacji – edukacja językowa
Od redakcji: Między porządkiem a chaosemOd redakcji: Między porządkiem a chaosem
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Nauczanie i uczenie się polskiego języka migowego jako języka obcego”Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Nauczanie i uczenie się polskiego języka migowego jako języka obcego”
Od Redakcji: Podstawy Edukacji. Dyskusje wokół kultury popularnej jako edukacyjnej przestrzeniOd Redakcji: Podstawy Edukacji. Dyskusje wokół kultury popularnej jako edukacyjnej przestrzeni
[rec.] Banasiak, M., Wołowska, A. (red.). (2015). "Szkoło, jaka jesteś? Problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole". Warszawa: Oficyna Wydawnicza Difin SA, ss. 170[rec.] Banasiak, M., Wołowska, A. (red.). (2015). "Szkoło, jaka jesteś? Problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole". Warszawa: Oficyna Wydawnicza Difin SA, ss. 170