No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Polish English
Spis treściSpis treści
Find similar objects | Add to bibliography
Spis treści ; EditorialSpis treści ; Editorial
Spis treści ; WstępSpis treści ; Wstęp
Socjopedagogiczne implikacje analizy transakcyjnej w obszarze badań nad aktywnością społecznąSocjopedagogiczne implikacje analizy transakcyjnej w obszarze badań nad aktywnością społeczną
Laudacja z okazji przyznania Złotego Medalu Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej Profesorowi dr. hab. Jarosławowi JagieleLaudacja z okazji przyznania Złotego Medalu Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej Profesorowi dr. hab. Jarosławowi Jagiele
„Lustereczko, powiedz przecie…”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane„Lustereczko, powiedz przecie…”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane
[rec.] Mark Widdowson (2015). TransactionalAnalysis for Depression: A step-by-step treatmentmanual. London – New York: Routledge Taylor & Francis Group, ss. 216[rec.] Mark Widdowson (2015). TransactionalAnalysis for Depression: A step-by-step treatmentmanual. London – New York: Routledge Taylor & Francis Group, ss. 216
Wieczorek, Zbigniew, [rev.] Widawska, E., Pierzchała, A. (2020). Kwestionariusz Potrzeb Edukacyjnych (KPE). Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Przegląd Badań Edukacyjnych, 30a (wydanie specjalne), pp. 45Wieczorek, Zbigniew, [rev.] Widawska, E., Pierzchała, A. (2020). Kwestionariusz Potrzeb Edukacyjnych (KPE). Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Przegląd Badań Edukacyjnych, 30a (wydanie specjalne), pp. 45
WstępWstęp
[rec.] J.L. Schiff, "Cathexis Reader. Transactional Analysis Treatment of Psychosis", Harper&Publisher, Inc., New York 1975, ss. 113[rec.] J.L. Schiff, "Cathexis Reader. Transactional Analysis Treatment of Psychosis", Harper&Publisher, Inc., New York 1975, ss. 113
Sprawozdanie z XXII Konferencji Polskiego Towarzystwa Diagnostyki EdukacyjnejSprawozdanie z XXII Konferencji Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej